Η κατάργηση θέσεων στάθμευσης θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα
γιατί δεν υπάρχουν σ αυτήν την περιοχή διαθέσιμες ελεύθερες θέσεις στάθμευσης.
Ο Δήμος θα καταργήσει 5 θέσεις στάθμευσης στην οδό Τζόντζα και 7 θέσεις στάθμευσης
στην οδό Φαρμάκη ( μεταξύ των οδών Ολυμπίου Γεωργάκη και Καραγιάννη ).
Δεν μπορούμε σχεδόν καθημερινά να μεταφέρουμε οποιαδήποτε πράγματα μας
είναι απαραίτητα, όπως γιά παράδειγμα ψώνια, μιά καρέκλα, ενα τραπεζάκι, κλπ γιά
να μήν αναφέρω και βαρύτερα αντικείμενα.
Υπάρχει πρόβλημα και με την μετακίνηση ηλικιωμένων ανθρώπων και νηπίων.
Φτάναμε με το αυτοκίνητο κοντά στο κατάστημα Hondos center και έτσι
μπορούσαμε να ξεφορτώνουμε και να μεταφέρουμε κάποια αντικείμενα. Τώρα που θα
ξεφορτώνουμε στην οδό Π. Μελά μέσα στην κίνηση ;
Δεν είναι τυχαίο που οι δρόμοι Κοβεντάρων και Χ. Μούκα και εν μέρει η Μουράτη Ι.
( το πάνω μέρος ) έχουν νεκρώσει και υπολειτουργούν μόνο 2-3 μαγαζιά, αν και βρίσκονται
στην καρδιά τού κέντρου της Κοζάνης !
Τα περισσότερα ξενοίκιαστα διαμερίσματα , επαγγελματικές στέγες και μαγαζιά ,
ποσοστιαία , είναι σ αυτές τις περιοχές μέσα στους πεζοδρόμους.
Αυτό στοχεύει ο Δήμος ; Να ερημώσει το κέντρο με την κατάργηση πολλών θέσεων
στάθμευσης που επιδιώκει και την πεζοδρόμηση και πολλών άλλων δρόμων.
Ο Δήμος είναι υποχρεωμένος πρώτα να δημιουργήσει νέες θέσεις στάθμευσης και
μετά να καταργεί , οχι να βαδίζει στα τυφλά. ! Ο Δήμος πρέπει πρώτα να βρή τρόπους
να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι και τα καταστήματα και οι εργαζόμενοι στο κέντρο και οχι
να τους εξαναγκάζει να το εγκαταλείψουν .
Τα τελευταία χρόνια στο κέντρο πλήθος Ιατρεία , Οδοντιατρεία , γραφεία λογιστών,
μηχανικών, καταστήματα κλπ έκλεισαν και έφυγαν από τις συνθήκες που δημιούργησε
η έλλειψη πάρκιγκ και η δυσκολία προσέγγισης με το αυτοκίνητο. Το ίδιο ισχύει και
γιά τα διαμερίσματα.
Ούτε τηρείται κανένας κανονισμός από τον Δήμο και ακόμα και τις πρωϊνές ώρες
τα τραπεζοκαθίσματα μας εμποδίζουν να περάσουμε. Παλαιότερα τουλάχιστον τις
πρωϊνές ώρες μάζευαν τα τραπεζοκαθίσματα και μπορούσαμε να περάσουμε.
Για όλους αυτούς τους λόγους και γιατί εκεί η κίνηση πεζών είναι μικρή και
δεν εμποδίζονται, θεωρούμε απαράδεκτη την επέκταση των ήδη υπαρχόντων πεζοδρόμων
στίς παραπάνω οδούς και την κατάργηση θέσεων στάθμευσης, πράγμα που θα επιδεινώσει
την ζωή την κίνηση , την καθημερινότητα, την οικονομία της πόλης αλλά και την εικόνα του
κέντρου που θα ερημώνει.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ