Κύριε Διευθυντά.
Όπως έγινε γνωστό από καταγγελίες μελών μας που εργάζονται στον υποτομέα μεταφορών του Λ.Κ.Δ.Μ, γίνεται συστηματική παραβίαση της νομοθεσίας, περί ωραρίων εργασίας στην βάρδια και αμοιβών υπερωριών.
Συγκεκριμένα:
1. Έγινε μεταβολή βάρδιας από συνεχούς λειτουργίας (αλλιώς επιχειρήσεις διαρκούς πυρός), σε μη συνεχούς λειτουργίας(πρωί, απόγευμα) χωρίς να ρωτηθούν οι εργαζόμενοι ή οι εκπρόσωποι τους.
2. Λόγω του ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι είναι οδηγοί λεωφορείων που μεταφέρουν το προσωπικό όλων των ορυχείων τους συνεχόμενα επί επτά ημέρες, (και Σαββάτο , Κυριακή). από, και στον τόπο κατοικίας και εργάζονται σε βάρδιες συνεχούς πυρός δηλαδή πρωί, απόγευμα βράδυ, ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια των προβλεπόμενων ωρών εργασία,.48 ώρες ανά εβδομάδα, , υπολογιζόμενος επί περιόδου τριών τουλάχιστον εβδομάδων, υπερβαίνει τις 8 ώρες ημερησίως και τις 48 ώρες ανά εβδομάδα (άρθρο 7 του ΠΔ 27.6/4.7.1932).οι εργαζόμενοι οδηγοί εργάζονται: πρωί από της 5.30 π.μ έως της 3.30μ.μ και απόγευμα 2.30μ.μ έως της 12.οο τα μεσάνυχτα.
3. Η διοίκηση του συγκεκριμένου τομέα αρνείται να πληρώσει υπερωρίες που εκτελούνται βραδινές ώρες και αργίες ως τέτοιες πληρώνοντας κάποιες από τις υπερορίες μόνο το βραδινό και την αργία και όχι όπως προβλέπεται, να υπολογίζεται οι προσαυξήσεις στις αμοιβές για αργίες και νύχτες και πάνω στο σύνολο αυτών να προστίθεται η υπερωριακή προσαύξηση.
4. Πιστεύουμε ότι αυτό το ωράριο δεν μπορεί να σταθεί και νομικά ούτε ως βάρδια ούτε ως εργασία ημέρας
Σας παρακαλούμε να ελέγξετε τις καταγγελίες.
Για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος ο Γραμματέας
Ασαλουμίδης Κωνσταντίνος Νιάκας Αθανάσιος