Το σύνολο των καταγγελιών/αιτημάτων που δέχθηκε και διεκπεραίωσε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.) Δυτικής Μακεδονίας για το έτος 2017 ανήλθε στις 144.
Εξ αυτών 70 υποθέσεις είχαν θετική κατάληξη για τους καταναλωτές, 19 υποθέσεις είχαν αρνητική και 55 υποθέσεις συνεχίζονται στο τρέχον έτος.
Σε κάθε περίπτωση όλες οι καταγγελίες προωθήθηκαν αρμοδίως στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για περαιτέρω εξέταση και για να επιβληθούν τα ανάλογα πρόστιμα σε περιπτώσεις παραβίασης του Ν. 2251/1994 και των δικαιωμάτων των καταναλωτών. Επίσης απεστάλησαν και προς φορείς της Πολιτείας με διαμεσολαβητικό χαρακτήρα.
Επιπλέον το ΚΕ.Π.ΚΑ. Δυτικής Μακεδονίας εξυπηρέτησε και δεκάδες καταναλωτές οι οποίοι ζήτησαν την χρήσιμη συμβουλή του σε περιπτώσεις παραβίασης των δικαιωμάτων τους δίχως να προχωρήσουν σε έγγραφη καταγγελία.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ.–Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών – είναι μη κερδοσκοπική, μη κυβερνητική, πανελλαδική Ένωση Καταναλωτών. Εδώ και εικοσιοκτώ χρόνια, αγωνίζεται για την προστασία των δικαιωμάτων των Καταναλωτών, την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Στην Κοζάνη πρωτοξεκίνησε τη λειτουργία του το έτος 2001 ως ΚΕ.Π.ΚΑ. Νομού Κοζάνης.
Τα γραφεία του βρίσκονται στο κέντρο της Κοζάνης στην οδό Σωκρ. Μπλιούρα 2 απέναντι από τον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου στον τρίτο όροφο.
Τηλ/Φαξ : 2461042282
E-mail : kepka@in.gr
Ωράριο λειτουργίας : Δευτέρα, Τρίτη, Παρασκευή : 09:30 – 12:30 και Πέμπτη : 18:00 – 20:00
Για το ΚΕ.Π.ΚΑ. Δυτικής Μακεδονίας