Είναι αδύνατο να βελτιωθεί ο κόσμος εάν δεν βελτιωθεί ο άνθρωπος.
Η εκπαίδευση του πνεύματος ενδυναμώνει τις ανθρώπινες αξίες.. τον πολιτισμό… δαμάζει… εξημερώνει τα ανθρώπινα πάθη..
Δυστυχώς για την χώρα μας τόσο οι προηγούμενες αλλά και η σημερινή κυβέρνηση αποτελούν Βαρναλικές φιγούρες της πολιτικής –«δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι» – ας απαντήσουν:
Τι ακριβώς σημαίνει ένας «από μηδενική βάση διάλογος» για την Παιδεία;
Φτηνές πολιτικάντηκες κινήσεις όλων των υπουργών παιδείας… με το καλημέρα να προαναγγέλλουν αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας καλώντας σε διάλογο…. ποιους;
Τις συνδικαλιστικές μαφίες των μειοψηφικών κομμάτων;
Καλούν τα δύστυχα μαθητούδια που έχουν στρατωνιστεί στον κομματικό γενιτσαρισμό του «μαθητικού κινήματος»;
Η τους συλλόγους των γονέων, που μπορεί ειλικρινά να ενδιαφέρονται για την παιδεία των παιδιών τους, αλλά δεν διαθέτουν τις εξειδικευμένες γνώσεις για να έχουν υπολογίσιμη γνώμη.
Είναι περισσότερο από φανερό ότι και ο ίδιος πρωθυπουργός ούτε που υποψιάζεται ποιες πολύμοχθες ειδικές σπουδές απαιτεί μια γόνιμη αναμέτρηση με τα προβλήματα της εκπαίδευσης, ποια τεράστια πείρα παιδαγωγική, ποιαν έκτακτη ευφυΐα, τι εχέγγυα ανεξαρτησίας από ιδεολογικές μεροληψίες.
Είναι πλέον γνωστές οι πολιτικές στοχεύσεις του συστήματος παιδείας στην χώρα μας … και αυτές είναι οι εξής:
Η υποβάθμιση μιας ποιοτικής μόρφωσης της κοινωνίας..
Και βέβαια η άρτια τεχνολογική εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού.. για τον υπερδιπλασιασμό των κερδών της βιομηχανικής νομενκλατούρας…
Αυτά και μέχρι εκεί … Δυστυχώς τίποτε περισσότερο ..!!!!
Το σύστημα παιδείας… Γράφει ο Κώστας Πουτακίδης
96
προηγουμενο