Aποκάλυψη των κρυφών νοημάτων πίσω από τα γνωστότερα εμπορικά σήματα. Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο του Ανδρέα Μήλιου «Τα Μυστικά των Λογοτύπων»
Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο του Δρ. Ανδρέα Μήλιου με τίτλο «Τα Μυστικά των Λογοτύπων», ένα πρωτοποριακό έργο που εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο των συμβόλων, των κρυφών νοημάτων και των υποσυνείδητων μηνυμάτων που κρύβονται πίσω από τα πιο γνωστά διεθνή και ελληνικά εμπορικά σήματα.
Πρόκειται για ένα βιβλίο που αποκρυπτογραφεί τη γλώσσα των λογοτύπων, αποκαλύπτοντας πώς το design, τα χρώματα και τα σχήματα μεταφέρουν αξίες, συναισθήματα και μηνύματα που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τις μάρκες.
Ο Δρ Ανδρέας Μήλιος με καταγωγή από την Καστοριά. είναι διδάκτορας Πολιτειολογίας του Πανεπιστημίου της Φρανκφούρτης και οικονομολόγος με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ και συγγραφέας 9 βιβλίων. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στο Επικοινωνιακό Μάρκετινγκ και στην οργάνωση και λειτουργία της άμεσης δημοκρατίας. Δίδαξε και διδάσκει για πολλά χρόνια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, στην Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης…









