Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025

Χ .Γκοβεδάρος: “Σιωπή από τον Υφυπουργό Υποδομών για τον σιδηρόδρομο της Δυτικής Μακεδονίας – Η Περιφερειακή Αρχή θεωρώ παίρνει την πρωτοβουλία για το Βέροια–Καλαμπάκα με ορίζοντα 2030”

0 comment 2 minutes read
Χ .Γκοβεδάρος: “Σιωπή από τον Υφυπουργό Υποδομών για τον σιδηρόδρομο της Δυτικής Μακεδονίας – Η Περιφερειακή Αρχή θεωρώ παίρνει την πρωτοβουλία για το Βέροια–Καλαμπάκα με ορίζοντα 2030”
Δεν έκρινε σκόπιμο χθες ο υφυπουργός Υποδομών να απαντήσει στα ερωτήματα δύο δημοσιογράφων περί μετατόπισης στο 2044 οποιασδήποτε κουβέντας για τον προγραμματισμό νέων χιλιομέτρων σιδηροδρομικής τροχιάς στη Δυτική Μακεδονία.
Οι απαντήσεις ήταν του τύπου “δεν είναι θέμα της ημέρας, σήμερα είναι 28η Οκτωβρίου”, “τελειώσαμε”, “δεν είναι στο αντικείμενό μου πλέον” παρότι ο ίδιος είχε προβεί στην ανακοίνωση περί 2044, πριν ενάμιση περίπου χρόνο.
Στην Π.Ε.Κοζανης σε ότι αφορά το σιδηρόδρομο:
α) Άμεση λειτουργία της γραμμής Πτολεμαΐδας-Αμυνταίου με εκσυγχρονισμό της.
β) Δημοπράτηση επιτέλους της γραμμής Κοζάνης-Πτολεμαΐδας με υποχρέωση χρηματοδότησης από τη Δ.Ε.Η.
γ) Έναρξη μελετών του τμήματος Βέροια-Κοζάνη (μέσω Σφηκιάς)-Σιάτιστα-Γρεβενά-Καλαμπάκα και διεκδίκηση και πίεση για εμπροσθοβαρές χρονοδιάγραμμα εκκίνησής του έργου το 2030 στα πλαίσια της “Δίκαιης” και “Αναπτυξιακής Μετάβασης”.
Άλλωστε ο ΟΣΕ επιμένει στην παραμονή του επιβατικού σταθμού εντός του αστικού ιστού της πόλης της Κοζάνης, κάτι το οποίο επικυρώνει η έναρξη κατασκευής του Cut and Cover αλλά και της δρομολογούμενης κατασκευής της γέφυρας του ΟΣΕ στην έξοδο της Κοζάνης προς Λάρισα, η οποία θα κατασκευαστεί από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας εντός του έργου: “Βελτίωση οδικού άξονα Κοζάνη- Αεροδρόμιο” και με χρηματοδότηση από τον Πυλώνα ΙΙΙ.
Σε κάθε περίπτωση δε γίνεται αποδεκτός ο σχεδιασμός για αβέβαιη εκκίνηση για διαδικασιών του εν λόγω τμήματος μετά το 2044 και την πόλη της Κοζάνης για άλλα τουλάχιστον 25-30 χρόνια κομμένη στη μέση και χωρίς σύνδεση με Θεσσαλονίκη (μέσω Σφηκιάς-Βέροιας).
Η Περιφερειακή Αρχή θεωρώ ότι έχει ήδη αναλάβει την πρωτοβουλία για την εύρεση χρηματοδότησης των μελετών του τμήματος Βέροια-Καλαμπάκα και εν συνεχεία θα προχωρήσει στη διεκδίκηση χρηματοδότησης και κατασκευής του μέσω αναθεώρησης-αύξησης κονδυλίων του ΠΔΑΜ με ορίζοντα εκκίνησης του έργου το 2030.

Leave a Comment

Ταυτότητα Ιστοσελίδας:
Σαλακίδης Ιωάννης – Ατομική Επιχείρηση

ΑΦΜ: 046450157, ΔΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ

Δ/νση Έδρας: Ζαφειράκη 3, ΤΚ 0100 Κοζάνη

Email: info@efkozani.gr

Τηλ. 24610-25112

Ιδιοκτήτης, νόμιμος εκπρόσωπος και διευθυντής: Σαλακίδης Ιωάννης

Διευθύντρια Σύνταξης: Μαρία Τσακνάκη

Διαχειριστής: Σαλακίδης: Ιωάννης

Δικαιούχος του ονόματος τομέα (domain name): Σαλακίδης Ιωάννης

Efkozani logo

@2024 – All Right Reserved. Hosted and Supported by Webtouch.gr

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00