223
Χωρίς κονδύλια για μεγάλα αναπτυξιακά έργα, δε μπορούμε να ομιλούμε για “Δίκαιη” και “Αναπτυξιακή” Μετάβαση
Για άλλη μία φορά δε γίναμε σοφότεροι από τους υπεύθυνους εξ Αθηνών για το πρόγραμμα “Δίκαιης” και “Αναπτυξιακής” Μετάβασης.
Πέντε χρόνια μετά την απόφαση για εμπροσθοβαρή απολιγνιτοποίηση χωρίς πρότερο σχέδιο, ξαναέγινε αναφορά, εξ Αθηνών, για τα σαφώς απαραίτητα και χρήσιμα κονδύλια για την Επιχειρηματικότητα και την Κατάρτιση, καμία όμως αναφορά για αναθεώρηση του προγράμματος ώστε να συμπεριληφθούν μεγάλα Αναπτυξιακά Έργα Υποδομών,
όπως οι Σιδηροδρομικές εμπορευματικές συνδέσεις: α)Θεσσαλονίκη-Πτολεμαΐδα-Κοζάνη- Καλαμπάκα-Ηγουμενίτσα,
β)Πτολεμαΐδα- Σκόπια
και η ολοκλήρωση οδικών αξόνων π.χ. Κοζάνη-Πτολεμαΐδα-Ξυνό Νερό-Αμμοχώρι-Φλώρινα-Νίκη.
Χωρίς κονδύλια για τα παραπάνω έργα, δε μπορούμε να ομιλούμε για “Δίκαιη” και “Αναπτυξιακή” Μετάβαση.
Απλώς για Μετάβαση…
Υγ. Ορθές οι ενεργειακές αναβαθμίσεις δημοσίων κτιρίων, δεν αποτελούν όμως Αναπτυξιακά Έργα Υποδομών.
Χαρίσιος Γκοβεδάρος