Είχε απ’ όλα η χθεσινή συνεδρίαση του ΠΣ Δυτ. Μακεδονίας, πέραν του κυρίου θέματος του προϋπολογισμού για το νέο έτος. Μεταξύ των θεμάτων συζήτησης ήταν και αυτό, της επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Κοζάνης-Πτολεμαΐδας-Θεσσαλονίκης.
Σχετικά με το εν λόγω θέμα, ο περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης επισήμανε την αδιαφορία των όποιων υπευθύνων, κυρίως της ΔΕΗ, καθότι αυτή είχε την συμβατική υποχρέωση να αποκαταστήσει την σιδηροδρομική γραμμή Κοζάνης-Πτολεμαΐδας, αφού την προσέβαλε με το ορυχείο της (Ποντοκώμης).
Από το 2012, όμως, όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο Γιώργος Κασαπίδης, «δεν έγινε τίποτα. Τώρα κινήσαμε τις διαδικασίες, τώρα μας έκανε η ΔΕΗ τη μελέτη για τον δρόμο από τον ΑΗΣ Πτολεμαΐδας μέχρι την Πτολεμαΐδα. Τώρα, επίσης, η ΔΕΗ έκανε τη μελέτη και για τον σιδηρόδρομο, για να κουμπώσουμε τη γραμμή ξανά «Κοζάνη-Πτολεμαΐδα-Αμύνταιο-Φλώρινα-Θεσσαλονίκη», με την επισήμανση του περιφερειάρχη, την πίεση να ηλεκτροδοτηθεί και να εκσυγχρονιστεί η γραμμή.
Σχετικά με την υψηλή γέφυρα Σερβίων, ο περιφερειάρχης Δυτ. Μακεδονίας κ. Κασαπίδης τόνισε πως «από το 2012 υπήρχαν προβλήματα στη γέφυρα».
Τελευταία δε, οι εκθέσεις των ειδικών μηχανικών-κατασκευαστών οδοποιίας αυτού του μεγέθους, αναφέρουν «παραμορφώσεις, ρηγματώσεις και καθιζήσεις στη γέφυρα», γεγονός που καθιστά επιτακτική την ανάγκη άμεσων επεμβάσεων και επ’ αυτού ο Γιώργος Κασαπίδης τόνισε πως «πρέπει να προχωρήσουμε σε έκτακτες διαδικασίες και επεμβάσεις».
Για το κτίριο της πρώην κλινικής Χάμουργκα, στη νοτιο-ανατολική «βιτρίνα» και είσοδο στην Κοζάνη, που μέρα με τη μέρα «στοιχειώνει», ο περιφερειάρχης επισήμανε την αναγκαιότητα αξιοποίησης του εγκαταλειμμένου κτιρίου, σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Δυτ. Μακεδονίας, μέσα στο γενικότερο πλαίσιο αξιοποίησης ακινήτων με αναπτυξιακό σκοπό.