Η Εκπαίδευση που εμπνέει – Το παράδειγμα του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας

Οι όμορφοι άνθρωποι, μόνο ξεχωριστές δουλειές μπορούν να κάνουν. Με δημιουργικότητα και αγάπη γίνονται εμπνευστές για νέους και νέες μέσα από την Τέχνη, τον Πολιτισμό και το μεγαλείο της ελληνικής ελληνικής γλώσσας που αποτελεί μέσο πολιτισμικής εκφραστικότητας σε μια «ανεξέλεγκτη» εποχή.
«Τα Λογοτεχνικά Κλειδιά» κείμενα μαθητών και μαθητριών της Α’ Γυμνασίου του Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας έχουν πολλές αναγνώσεις και αποτελούν πηγή πληροφοριών για μια γενιά που επιζητά να αλλάξει έναν ολόκληρο κόσμο.
Συγχαρητήρια για όλη τη δουλειά μαθητές μαθήτριες αλλά κυρίως στην Κυριακή Μαυροφυλλίδου Φιλόλογο, Γλωσσολόγο, υπ.δρ. Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας που πάντα δίνει ψυχή και σώμα σε ό,τι αναλαμβάνει και η προσφορά της είναι ανεκτίμητη για όλους και όλες μας.
Συγχαρητήρια αξίζουν στους εξαίρετους συνεργάτες και εξαίρετες συνεργάτιδες που με τα λόγια τους μας έδωσαν να κατανοήσουμε την αξία της Εκπαίδευσης και της Γνώσης μέσα από τη δική τους επιστημοσύνη, ο λόγος για τον Tzina Kalogirou, Καθηγήτρια Λογοτεχνίας και της Διδακτικής της, ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ και τον Γιώργο Δελιόπουλο, Φιλόλογο, Ποιητή.
Συγχαρητήρια στις καθηγήτριες και στους καθηγητές των Σχολείων μας για την έκδοση περιοδικών που έχουμε τη χαρά να διαβάζουμε εδώ και χρόνια, όπως είναι το 2ο Γυμνάσιο Κοζάνης με το περιοδικό «Στην πένα».
Είναι σημαντικό σ’ αυτό το εγχείρημα να είναι πάντα δίπλα στα Σχολεία τα στελέχη της εκπαίδευσης. Στην Κοζάνη είμαστε τυχεροί που έχουμε δύο γυναίκες δραστήριες και δημιουργικές στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Vicky Vontsa Διευθύντρια ΔΔΕ και την Αγνή ΠαπακώσταΔρ.Φιλολογίας και Σύμβουλο Εκπαίδευσης Φιλολόγων Π.Ε Κοζάνης.
Εξαιρετικές μουσικές από μαθητές και μαθήτριες του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας που σήμερα μας ταξίδεψαν μαζί με τα λογοτεχνικά κλειδιά.
Για άλλη μια φορά η Παρέμβαση Paremvasi με το 9ο Συμπόσιο Λογοτεχνίας μας ταξίδεψαν, αυτή τη φορά μέσα από τα μάτια των εφήβων! Συγχαρητήρια Dimitra Karayianni!
Έφη Κατσόγιαννου Τριανταφύλλου









