Σε μία εκλογική μάχη δεν ανταγωνίζονται και δεν αξιολογούνται μόνον οι πολιτικοί αρχηγοί, τα στελέχη των κομμάτων και τα προγράμματα των κομμάτων αλλά και οι δημοσκόποι, οι εκλογολόγοι, οι επικοινωνιολόγοι και οι image makers. Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν σχετικές έρευνες που να καταγράφουν το ρόλο των προεκλογικών συνθημάτων και spot στην τελική επιλογή των ψηφοφόρων.
Πολλές εκλογές έχουν ταυτιστεί με τα προεκλογικά συνθήματα που απέδιδαν με σαφήνεια ή γλαφυρότητα το πολιτικό ζητούμενο κάθε κόμματος. Κι αυτό γιατί ο μέσος ψηφοφόρος στοιχίζεται πίσω από ένα κομματικό σύνθημα στην προσπάθειά του να κατανοήσει και να ερμηνεύσει τόσο την ιδεολογική ταυτότητα των κομμάτων όσο και τις υποσχέσεις τους για την πορεία του τόπου. Η προσκόλληση των ψηφοφόρων στα κομματικά συνθήματα αιτιολογείται και από το γεγονός πως αυτά συμπυκνώνουν σε λίγες λέξεις όσα δεν μπορούν τα πολυσέλλιδα προγράμματα.
Συνέχεια ΕΔΩ