Η τιμή κυριαρχεί, αλλά κερδίζουν έδαφος η ποιότητα και η οικολογία στις αγορές κινητού ή smartphone, φορητού
υπολογιστή, tablet και επιτραπέζιου υπολογιστή
Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά κατά την αγορά κινητού ή smartphone, φορητού
υπολογιστή, tablet και επιτραπέζιου υπολογιστή, Α’ τρίμηνο 2024
Η τιμή παραμένει ο καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή μιας ηλεκτρονικής συσκευής, καθώς το 79,7% των καταναλωτών τη θεωρεί το σημαντικότερο κριτήριο. Ακολουθούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά (65,1%) όπως ο αποθηκευτικός χώρος, η ταχύτητα, η κάμερα και η κάρτα γραφικών, ενώ η μάρκα, ο σχεδιασμός ή οι διαστάσεις συγκεντρώνουν ποσοστό 40,9%.
Η μεγαλύτερη διάρκεια εγγύησης αποτελεί κριτήριο για το 36,5% των αγοραστών, η ενεργειακή απόδοση για το 29,5%, ενώ ο οικολογικός σχεδιασμός και η συσκευασία ενδιαφέρουν το 20,5%. Τέλος, μόνο το 15,5% δίνει έμφαση στη δυνατότητα ανακύκλωσης που προσφέρει ο κατασκευαστής ή ο πωλητής και μόλις το 1% αναφέρει κάποιο άλλο χαρακτηριστικό.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι, αν και η τιμή παραμένει κυρίαρχη, οι καταναλωτές δίνουν αυξανόμενη σημασία και στην ποιότητα, τις επιδόσεις και την περιβαλλοντική διάσταση των συσκευών.









