Το ηλεκτρονικό εμπόριο γνωρίζει πρωτόγνωρη άνθηση στη χώρα μας, με τους επιχειρηματίες να στρέφονται στο Ίντερνετ προκειμένου να εξυπηρετούν το καταναλωτικό κοινό εντός και εκτός συνόρων, απρόσκοπτα.
Η σύγχρονη κατασκευή ιστοσελίδων και οι στρατηγικές Digital Marketing συνιστούν τα κλειδιά στην επιτυχία κάθε νέου ή ανανεωμένου eshop..
Δείτε στη συνέχεια τι χρειάζεται να προσέξετε και σε τι αξίζει να εστιάσετε σύμφωνα με τις 100 συμβουλές για κατασκευή ιστοσελίδων της Leader Online. Με τις παρακάτω συμβουλές, ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής σας, θα μπορέσετε να προωθήσετε με επιτυχία την επιχειρηματική σας δραστηριότητα στο Διαδίκτυο.
Συμβουλή 1: Βεβαιωθείτε ότι το eshop είναι γρήγορο και λειτουργικό
Το eshop που κατασκευάζετε ή ήδη διαθέτετε για να εκπροσωπεί το brand σας στον ψηφιακό κόσμο του Ίντερνετ χρειάζεται να ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού που πραγματοποιεί διαδικτυακές αγορές.
Προκειμένου να προβάλετε με ταχύτητα, ευκολία και αξιοπιστία τα προϊόντα του eshop σας στους χρήστες που σας επιλέγουν για τα ψώνια τους, είναι απαραίτητο να έχετε εξασφαλίσει ότι η ταχύτητα φόρτωσης είναι ιδανική όπως και η εμπειρία του κάθε χρήστη.
Τα eshops που είναι κατασκευαστικά άρτια, δηλαδή φορτώνουν σε σύντομο χρόνο και προσαρμόζονται ιδανικά σε κάθε οθόνη συσκευής, έχουν περισσότερες πιθανότητες να αποκτήσουν πελάτες από τους χρήστες που αναζητούν στη μηχανή αναζήτησης προϊόντα σχετικά με τη δραστηριότητά τους.
Είτε δημιουργείτε τώρα την ηλεκτρονική εκδοχή της επιχείρησής σας, είτε βρίσκεστε σε στάδιο ανανέωσης του eshop σας, επενδύστε στα δύο αυτά καίρια σημεία, που αποδεδειγμένα αποδίδουν καρπούς.
Συμβουλή 2: Δημιουργήστε περιεχόμενο που να προσφέρει λύσεις
Οι καταναλωτές που επισκέπτονται το eshop σας για να δουν τα προϊόντα που διατίθενται σε αυτό, να συγκρίνουν τις τιμές τους και πιθανώς, να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους, έχουν κάποιες ανάγκες που επιδιώκουν να καλύψουν, αναζητούν ορισμένες λύσεις.
Το ενδιαφέρον, μοναδικό και εξατομικευμένο περιεχόμενο ανέκαθεν έκανε τη διαφορά στον ανταγωνισμό, γι αυτό «απαιτείται» από τους επιχειρηματίες να δημιουργούν και να διανέμουν ποιοτικό υλικό μέσα από τα eshop τους.
Συστήνεται λοιπόν, να συνοδεύετε τα προϊόντα του eshop σας με λεπτομερείς περιγραφές για τα τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά τους, να δημιουργείτε κειμενογραφικό υλικό για κάθε κατηγορία του site ώστε να λύνετε τις απορίες των χρηστών όσο το δυνατόν πιο άμεσα και να είστε διαθέσιμοι να παρέχετε απαντήσεις για περισσότερα ερωτήματα ενδιαφερόμενων χρηστών.
Διανείμετε το περιεχόμενο του eshop σας στα κανάλια επικοινωνίας με τους δυνητικούς πελάτες σας (μέσω των social media για παράδειγμα) και ενθαρρύνετέ τους να απευθυνθούν σε εσάς για να λάβουν τις απαντήσεις που επιθυμούν, νικώντας στα σημεία τους ανταγωνιστές σας.
Συμβουλή 3: Αξιοποιήστε τα video για να ενισχύσετε την αλληλεπίδραση των χρηστών
Τα videos είναι αλήθεια πως κρατούν τα ηνία στο ψηφιακό marketing, τόσο γιατί συγκεντρώνουν τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις των χρηστών όσο και γιατί αποδίδουν τα μέγιστα σε διαφημιστικό επίπεδο.
Το video marketing δύναται να απογειώσει την προώθηση των προϊόντων του eshop σας, καθώς οι διαφημίσεις εμφανίζονται σε χρήστες που επιλέγονται βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, όσο εκείνοι περιηγούνται στα social media ή παρακολουθούν videos στο YouTube.
Προσπαθήστε να δημιουργείτε videos που να περιλαμβάνουν τα προϊόντα του eshop σας προσφέροντας λύσεις στις ανάγκες των καταναλωτών.
Επικοινωνήστε με οπτικοακουστικό υλικό τις προσφορές και τις εκπτώσεις που ισχύουν στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας αλλά και αδράξτε την ευκαιρία να αναδείξετε το ανθρώπινο πρόσωπο της επιχείρησής σας, προβάλλοντας στιγμιότυπα από την εργασία σας στο eshop.