Το μπουζί είναι μια ηλεκτρική συσκευή που τοποθετείται στην κορυφή του θαλάμου ορισμένων κινητήρων εσωτερικής καύσης και εκκινεί τη συμπιεσμένη βενζίνη αερολύματος μέσω ενός ηλεκτρικού σπινθήρα.Τα μπουζί έχουν μια κεντρική άνοδο, η οποία συνδέεται με ένα έντονο καλώδιο με έναν βρόχο εκκίνησης ή ένα μαγνητικό κύκλωμα στο εξωτερικό, σχηματίζοντας, με έναν γειωμένο ακροδέκτη στη βάση του εξαρτήματος, ένα κενό σπινθήρα στο εσωτερικό του θαλάμου. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορούν να διαχωριστούν σε κινητήρες εκκίνησης με σπινθήρα, οι οποίοι απαιτούν εξαρτήματα σπινθήρα για την έναρξη της καύσης, και σε κινητήρες ανάφλεξης με συμπίεση, οι οποίοι συμπιέζουν τον αέρα και στη συνέχεια εγχέουν καύσιμο ντίζελ στον θερμαινόμενο συμπιεσμένο αέρα.
Χαλύβδινο κέλυφος: Metal covering of the spark plug.
Απόφραξη: Το οποίο ελέγχει την ισχύ του ρεύματος .
Εστιακά ηλεκτρόδια: Κατασκευασμένο από σύνθετο νικέλιο, μεταφέρει το ρεύμα υψηλής καταπόνησης.
Μονωτής: Παρέχετε μόνωση στα κεντρικά ηλεκτρόδια.
Ηλεκτρόδιο γείωσης: Κατασκευασμένο από αμάλγαμα νικελίου, συγκολλημένο σε χαλύβδινο κέλυφος σπινθηροβολο.
Κατά τη λειτουργία του κινητήρα, όταν το ρεύμα υψηλής τάσης διαρρέει το κεντρικό ηλεκτρόδιο, ιονίζει το αέριο που υπάρχει μεταξύ των ηλεκτροδίων ή το διάκενο του ηλεκτροδίου, καθιστώντας το έτσι αγωγό και παράγοντας έτσι σπινθήρα.
Πότε να αλλάζετε μπουζί:
Υπάρχουν έξι σημάδια όταν πρέπει να βάλεις σπίθα plus:
- Ανάβει η λυχνία ελέγχου του κινητήρα σας:
Τα λανθασμένα μπουζί ή καλώδια μπουζί μπορεί να προκαλέσουν το φως ελέγχου κινητήρα. - Το αυτοκίνητό σας έχει πρόβλημα εκκίνησης:
Οι παλιές, φθαρμένες σπίθες κάνουν μερικές πιο δύσκολες αναμνήσεις κάνοντας τη λάμψη που πραγματικά ελέγχει τα μοτέρ σας. - Γεμίζετε το ρεζερβουάρ βενζίνης πιο συχνά: Αν τα μπουζί σας είναι στα τελευταία τους, θα το πληρώσουν στην κατανάλωση καυσίμου.
- Ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί δύσκολα:
Ο κινητήρας κάνει έναν θόρυβο που μοιάζει με κροτάλισμα, τίναγμα ή χτύπημα, μπορεί να φταίνε τα μπουζί σας. - Το αυτοκίνητό σας δεν επιταχύνει γρήγορα:
Ίσως ήρθε η ώρα να τους ζητήσετε υποστήριξη- σε κανέναν δεν αρέσει να οδηγεί ένα υποτονικό αυτοκίνητο που καταβροχθίζει καύσιμα.
Πώς να αλλάξετε το μπουζί:
Πρώτα η ασφάλεια:
Σταθμεύσει το όχημά σας σε επίπεδη, στεγνή επιφάνεια και βεβαιωθείτε ότι ο κινητήρας είναι κρύος.
Αφαιρέστε το καλώδιο του μπουζί:
Αρχικά, εξαλείψτε κάθε εμπόδιο. Σε περίπτωση που το όχημά σας απαιτεί την αφαίρεση της άνω ολομέλειας εισαγωγής, θα χρειαστεί ένα άλλο παρέμβυσμα. αφού αποκτήσετε πρόσβαση, πιθανότατα θα εντοπίσετε το ελαστικό άκρο του καλωδίου του μπουζί και τον εσωτερικό μεταλλικό ακροδέκτη που μπορεί να είναι δύσκολο να εξαλειφθεί από το μπουζί. Μπορεί να είστε προσεκτικοί για να αποφύγετε ζημιές.
Εξαλείψτε το πηνίο στην πρίζα:
Ξεκινήστε τη διαδικασία αφαίρεσης αποσυνδέοντας τον ηλεκτρικό σύνδεσμο από το βρόχο εκκίνησης. Πιέστε προς τα κάτω ή τραβήξτε προς τα πάνω την προεξοχή ασφάλισης για να αποφορτιστεί ο σύνδεσμος ώστε να μπορεί να αποχωριστεί. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να χρειαστεί ένα μικρό κατσαβίδι.
Ξεβιδώστε το μπουζί:
Βεβαιωθείτε ότι ο κινητήρας έχει ψυχθεί. Χρησιμοποιήστε ένα εξάρτημα μπουζί για να αφαιρέσετε το μπουζί.
Τοποθετήστε το νέο μπουζί:
Πριν από την εισαγωγή των νέων σπινθηροβολω μπουζί, εγγυηθείτε ότι ο αριθμός εξαρτήματος κάθε μπουζί ταιριάζει με τον αριθμό εξαρτήματος και την απεικόνιση του κουτιού. Ελέγξτε κάθε νέο σπινθηριστικό φις για τυχόν ζημιές