«Μαμάτσειο» Νοσοκομείο Κοζάνης: Αλλάζει ο τρόπος επικοινωνίας με τους πολίτες. Ενισχύεται η συνεργασία με τους πολίτες και η αποτελεσματική διαχείριση θεμάτων που τους απασχολούν.
Το Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας του Γενικού Νοσοκομείου «Μαμάτσειο» Κοζάνης λειτουργεί σύμφωνα με το άρθρο 60 του Νόμου 4368/2016 (ΦΕΚ 21Α/2016), με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας με τους πολίτες και την αποτελεσματική διαχείριση θεμάτων που τους απασχολούν.
Στο πλαίσιο αυτό, δίνεται έμφαση:
-
Στην εμβάθυνση των σχέσεων συνεργασίας με τους πολίτες.
-
Στη διατήρηση αμοιβαίας επικοινωνίας, κατανόησης, αποδοχής και συνεργασίας.
-
Στην τήρηση της εχεμύθειας και του απορρήτου σε κάθε θέμα.
-
Στην καθοδήγηση των πολιτών προς τις αρμόδιες υπηρεσίες για την επίλυση ζητημάτων.
Με σύνθημα «Δρούμε και Ενημερώνουμε», το Γραφείο επιδιώκει τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας και την άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα και τις ανάγκες των ληπτών υπηρεσιών υγείας.
«Η επικοινωνία είναι η γέφυρα που ενώνει τους ανθρώπους», υπογραμμίζεται από τη Διοίκηση του Νοσοκομείου, καλώντας τους πολίτες να αξιοποιούν τις δυνατότητες που προσφέρονται για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.









