Το τελευταίο διάστημα διαφημίζεται σε υπερβολικό βαθμό ο θεσμός του «Οικογενειακού – Προσωπικού Ιατρού» για το πόσοι πολίτες εγράφησαν και πόσα ραντεβού κλειστήκαν.
Το πρόβλημα για εμένα αυτή τη στιγμή (και γι’ αυτό δράττομε της ευκαιρίας να το αναφέρω) είναι πως στο Κέντρο Υγείας Πτολεμαΐδας (Πρώην Ασφαλιστικό ΔΕΗ) οι γιατροί για να εξυπηρετήσουν είναι τόσοι λίγοι (μετρημένοι σε μισή παλάμη χεριού) οι οποίοι αδυνατούν να εξυπηρετήσουν, με αποτέλεσμα το τηλεφωνικό κέντρο να δείχνει κατειλημμένο συνεχώς, πράγμα που καθιστά αδύνατο το κλείσιμο ενός ραντεβού. Ποιος θα πρωτοπάρει σειρά;
Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν κλείνεις ηλεκτρονικό ραντεβού. Έλα που αυτή τη στιγμή η ιστοσελίδα «https://ehealth.gov.gr/p-rv/p» είναι πεσμένη και άντε εγώ γνωρίζω την χρήση τεχνολογίας, η Τρίτη Ηλικία εάν δεν έχουν κάποιο άτομο που γνωρίζει (συγγενικό – φιλικό) πως θα εξυπηρετηθεί (τουλάχιστον για μια απλή συνταγή);
Και το κερασάκι της τούρτας είναι πως άντε ξεπερνάς όλα τα παραπάνω αναφερθέντα, θα μπορέσεις να κλείσεις ραντεβού σε επιθυμητή ημερομηνία (πχ. Σε μια άιντε δύο εβδομάδες τουλάχιστον);