Πλούσιο θέαμα από όλους τους οδηγούς απήλαυσαν οι αρκετοί φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού που βρέθηκαν στη μήκους 5 χιλιομέτρων διαδρομή της Καστανιάς. Οι μάχες στις περισσότερες ομάδες ήταν συναρπαστικές μέχρι τέλους, με αρκετές ανατροπές να γίνονται στο δεύτερο σκέλος. Η βροχή που έκανε για λίγα λεπτά την εμφάνισή της στο δεύτερο σκέλος δεν ήταν ικανή να χαλάσει την όμορφη ατμόσφαιρα που επικράτησε στο βουνό.
Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου, δε δυσκολεύτηκε να επικρατήσει με το FordEscortWRC, ύστερα από την εγκατάλειψη του Λιώρη, αυξάνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τη διαφορά του στο πρωτάθλημα. Οι Κώστας Παπαχρήστος με CitroenSaxoVTS και Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 KitCar) ακολούθησαν. Οι δύο οδηγοί βρέθηκαν στην κορυφή της Α έως 2 Λίτρα, ενώ ο Γιάννης Τασιόπουλος (CitroenSaxoVTS) με αντεπίθεση διαρκείας στο δεύτερο σκέλος τερμάτισε στην τρίτη θέση της Ομάδας.
Ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση στην Ομάδα Ν ο Ποσειδώνας Γορίτσας (MitsubishiLancerEvoX), επικρατώντας του Κωνσταντίνου Κάκου. Ο οδηγός του MitsubishiLancerEvoVIII προηγούταν μετά το πρώτο σκέλος, ωστόσο ο οδηγός από τα Γιάννενα αντεπιτέθηκε παίρνοντας τη νίκη στη Ν. Το βάθρο συμπλήρωσε ο εορτάζων Πάρης Τασιόπουλος με Peugeot 106 S16, ο οποίος πρώτευσε στη Ν έως 2 Λίτρα. Πίσω του τερμάτισαν οι Δημήτρης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) και Νίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC). Ο επικεφαλής στη βαθμολογία, με το χρόνο του δεύτερου σκέλους κατάφερε την τελευταία στιγμή να ανεβεί στο βάθρο, σε μια Ομάδα που δεν προσμετράει εξαιτίας των λιγοστών συμμετοχών.
Την ταχύτερη επίδοση στην Ομάδα Ε, πέτυχε ο Μάριος Ηλιόπουλος με FordEscortWRC. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας στην Ε, ήταν ανώτερος από τον μεγάλο του αντίπαλο, Λεωνίδα Κύρκο στο πρώτο σκέλος. Η μάχη που αναμενόταν στο δεύτερο μέρος του αγώνα δεν έγινε ποτέ, καθώς ο κινητήρας του FordEscortWRC του Κύρκου είχε διαφορετική άποψη. Ο «Λέας» δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, μένοντας πίσω στη διεκδίκηση του τίτλου. Στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, ο Κωνσταντίνος Ψιλιώτης με FordEscortMKII πέτυχε την πρώτη του φετινή νίκη εμπρός από τους Θανάση Κουρνιάτη με ίδιο αυτοκίνητο. Τρίτος στην Ε έως 2 Λίτρα βρέθηκε ο Γιάννης Μαυρίδης με DaihatsuCharade που έκανε πολύ καλό χρόνο στο δεύτερο πέρασμα.
Στα Turbo της FormulaSaloon, ο Παναγιώτης Κύρκος εντυπωσίασε το διήμερο με το MitsubishiLancerEvoVIII, κατακτώντας εύκολα τη νίκη. Το πρόβλημα που αντιμετώπισε χθες ο Κώστας Πατσουρέας με το κιβώτιο ταχυτήτων του MitsubishiLancerEvoIX, του στέρησε τη δυνατότητα να μονομαχήσει σήμερα για την κορυφή. Στα ατμοσφαιρικά της Saloon, ο Σγουρής Μπαλάσης ήταν ο μοναδικός συμμετέχων με ToyotaCorolla. Η Saloon δεν προσμετράει, καθώς δε συμπληρώθηκε ο απαιτούμενος αριθμός αγωνιζόμενων.