«Ένας πολιτικάντης σκέφτεται τις επόμενες εκλογές. Ένας πολιτικός,
τις επόμενες γενιές».(Άρθουρ Κλαρκ)
Η ελληνική κοινή γνώμη σε τακτά διαστήματα καθίσταται δέκτης δημοσκοπικών ευρημάτων και αναλύσεων που φιλοδοξούν να αποτυπώσουν το πολιτικό status και την πολιτική κινητικότητα. Με βάση αυτά τα ευρήματα οι εκλογολόγοι προβαίνουν στις δικές τους διαπιστώσεις και ερμηνείες για το πολιτικό σκηνικό που κυριαρχεί, αλλά και εικάζουν για τις πολιτικές εξελίξεις. Το πολιτικό marketing στην Ελλάδα ανθοφορεί και διαμορφώνει όχι μόνο την πολιτική συμπεριφορά των πολιτών αλλά και των κομμάτων. Κατεξοχήν, όμως, επηρεάζει τις κυβερνητικές αποφάσεις που τείνουν να συστοιχίζονται με τα δημοσκοπικά «προϊόντα»…συνέχεια ΕΔΩ