329
Πουθενά στο χάρτη της ΕΡΓΟΣΕκαι του υπουργείου η σύνδεση των λιμανιών Θεσσαλονίκης-Ηγουμενίτσας μέσω Πτολεμαΐδας-Κοζάνης-Καλαμπάκας
Αυτές είναι οι προτεραιότητες της ΕΡΓΟΣΕ και του υπουργείου Υποδομών-Μεταφορων για τη Βόρεια Ελλάδα:
-Λιμένας Καβάλας-Νέα Καρβάλη-Τοξότες
-Ορμένιο-Αλεξανδρούπολη
Απεναντίας πουθενά στο χάρτη η σύνδεση των λιμανιών Θεσσαλονίκης-Ηγουμενίτσας μέσω Πτολεμαΐδας-Κοζάνης-Καλαμπάκας…
Ή μάλλον ίσως μετά το 2044 μπει κάποιο τμήμα του στο σχεδιασμό σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού και υφυπουργού Υποδομών-Μεταφορών.
Αυτός είναι ο σχεδιασμός για τη Δυτική Μακεδονία στις μεταφορές εν μέσω απολιγνιτοποίησης και προγράμματος “Δίκαιης” και “Αναπτυξιακής” Μετάβασης…
Εκεί στο κέντρο, “πάρτε” το λίγο αλλιώς…
Για αρχή:
– άμεσος σχεδιασμός για επαναλειτουργία της γραμμής Θεσσαλονίκη-Πτολεμαΐδα- Κοζάνη με νέο εμπορευματικό σταθμό στο Μαυροδένδρι και σύνδεση Πτολεμαΐδας-Φλώρινας-Σκοπίων
-Και “χθές” άμεση απομάκρυνση των σιδηροδρομικών γραμμών από το σταθμό της Κοζάνης, ώστε να ανασάνει η πόλη και να γίνει συνολικά η ανάπλαση όλης της περιοχής.
Δε γίνεται αποδεκτό να παραμένει κομμένη στα δύο η πόλη της Κοζάνης
μέχρι το 2044, μπας και κάποιοι εκεί στην Αθήνα αποφασίσουν μετά από είκοσι χρόνια να ξαναπεράσει το τρένο μέσα από την πόλη….
Χαρίσιος Γκοβεδάρος