Ρεκόρ στο ηλεκτρονικό εμπόριο: 62,8% των πολιτών αγόρασαν online το 2024
Το 62,8% του πληθυσμού ηλικίας 16 – 74 ετών που έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει, έστω και μία
φορά, το διαδίκτυο, πραγματοποίησαν, κατά το Α΄ τρίμηνο του 2024, κάποια ηλεκτρονική αγορά ή
παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου, για προσωπική χρήση (Παράρτημα – Πίνακας 1).
• Σε σύγκριση με το αντίστοιχο ποσοστό ένα έτος πριν (55,3%), καταγράφεται αύξηση 7,5 ποσοστιαίων
μονάδων, ενώ είναι υπερδιπλάσιο σε σύγκριση με το 2014 (29,5%) (Γράφημα 6).
Γράφημα 6. Ηλεκτρονικό εμπόριο, Α’ τρίμηνο 2014 – 2024

Αναφορικά με τα άτομα που, κατά το Α΄ τρίμηνο του 2024, αγόρασαν ή παρήγγειλαν μέσω διαδικτύου φυσικά
προϊόντα (δηλαδή, προϊόντα που δεν είναι σε ψηφιακή μορφή), για προσωπική χρήση, παρατηρείται ότι
(Παράρτημα – Πίνακας 4):
o 75,6% των ατόμων ηλικίας 16-74 ετών, αγόρασαν είδη ένδυσης (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών
ενδυμάτων), είδη υπόδησης και αξεσουάρ (τσάντες, κοσμήματα κ.ά.),
o 63,9% των ατόμων αγόρασαν φαγητό που διανέμεται (delivery) από εστιατόρια, αλυσίδες
ταχυφαγείων, catering κ.λπ.,
o 36,6% των ατόμων αγόρασαν φάρμακα ή συμπληρώματα διατροφής, όπως π.χ. βιταμίνες,
o 36,2% των ατόμων αγόρασαν αθλητικά είδη, εξαιρουμένων των αθλητικών ενδυμάτων και
υποδημάτων που συμπεριλαμβάνονται στα είδη ένδυσης και υπόδησης,
o 28,2% των ατόμων αγόρασαν τρόφιμα ή ποτά από σούπερ-μάρκετ (φυσικά ή διαδικτυακά
καταστήματα),
o 27,6% των ατόμων αγόρασαν καλλυντικά, προϊόντα ομορφιάς ή υγείας και,
o 23,4% των ατόμων αγόρασαν ηλεκτρονικούς υπολογιστές, tablets, κινητά τηλέφωνα και αξεσουάρ
αυτών (εκτυπωτές, καλώδια, θήκες, ακουστικά κ.ά.).









