banner
banner
Τρίτη, 23 Ιουλίου, 2024
banner
banner

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΚΟΖΑΝΙΤΗ. ΟΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΤΟΥ Ο. Σ. Ε. ΣΤΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΟΖΑΝΗΣ

0 comment 4 minutes read

Κορκάς νέο-Οι  δύο γέφυρες του ΟΣΕ  στους εθνικούς  δρόμους  προς δρέπανο και Αεροδρόμιο  δεν χρησιμοποιούνται , διότι το Τρένο έπαυσε πλέον να έρχεται  στην Κοζάνη ,  και να εκτελεί τη συγκοινωνία Κοζάνη- Πτολεμαϊδα -Αμύνταιο- Θεσσαλονίκη και τανάπαλιν.  Και το  τραγελαφικό  στην υπόθεση αυτή   είναι, ότι προηγουμένως   είχαν αντικατασταθεί οι ράγες με   νέες και  είχαν ενισχυθεί οι γραμμές και ότι άλλο χρειαζόταν για την ομαλή κυκλοφορία των τρένων. Όταν γινότανε οι εργασίες αυτές παράγοντες της πολιτικής  του τόπου, είχαν πει  «ότι με την ευκαιρία αυτή θα μεγαλώσει και η γέφυρα προς το δρέπανο ,θα έχει μεγάλο άνοιγμα ώστε να αποφεύγονται τα  ατυχήματα   και θα έχει ομαλή ροή ο δρόμος». Δυστυχώς δεν έγινε τίποτα και τα δυστυχήματα αυξήθηκαν .

Ο υφυπουργός  υποδομών, μεταφορών και δικτύων Μιχάλης Παπαδόπουλος και Βουλευτής Κοζάνης, που είναι και αρμόδιος των θεμάτων αυτών, είπε  σε δηλώσεις του στον τοπικό τύπο , ότι μετά την κατάργηση της συγκοινωνίας του τρένου προς Κοζάνη από τον ΟΣΕ, δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν οι γέφυρες, θα κατεδαφιστούν  και θα απαλλαγή ο δρόμος  από τα θανατηφόρα δυστυχήματα.  Όπως και  ο σταθμός του ΟΣΕ Κοζάνης  θα μεταφερθεί στο Δρέπανο.

Εάν πράγματι μεταφερθεί ο σταθμός στο Δρέπανο , θα είναι μια έμπρακτη ενέργεια  ανακουφίσεως της Κοζάνης  από τις γραμμές του τρένου , που  διαχωρίζουν την πόλη από τη  νότια πλευρά της και από άλλα πολλά που προκύπτουν από  τις γραμμές του τρένου .

Έχω γράψει και παλαιότερα για τη μεταφορά του σταθμού στο χωριό  Δρέπανο προκειμένου να αποσυμφορηθεί η πόλης, ενισχύεται τώρα  έτι περισσότερο   μετά και την κατάργηση της διαδρομής του τρένου προς Κοζάνη. Το  τραγικό είναι, λόγω της   Ελληνικής ανευθυνότητας ,  ότι η διοίκηση του ΟΣΕ  προέβη στην αντικατάσταση του τροχαίου υλικού της γραμμής Αμύνταιο- Κοζάνη  και γενικώς συντήρησε τη σιδηροδρομική γραμμή , διαθέτοντας χιλιάδες ευρώ, μπορεί και εκατομμύρια  και στη συνέχεια  σταμάτησε τη λειτουργία της γραμμής. Ποιοι ήσαν υπεύθυνοι και προέβησαν στην απαράδεκτη αυτή  ενέργεια  από τη Διοίκηση του ΟΣΕ δεν γνωρίζουμε, έχουμε όμως μια εύλογη  απορία,   λογοδότησαν και τιμωρήθηκαν για την κατασπατάληση των  χιλιάδων ευρώ; Και όπως λέει ο λαός «πετάχτηκαν λεφτά στον αέρα» από τους   ανεύθυνους και προχειρολόγους που έχουν διοριστεί  σε υψηλές θέσεις με μεγάλο μισθό. Αυτή είναι η Ελλάδα μας , εμείς φταίμε και όχι οι τρίτοι . Διότι δεν λειτουργούν οι Νόμοι της Δημοκρατίας να επιβληθούν οι ανάλογες   τιμωρίες   στους άχρηστους και επικίνδυνους που διευθύνουν οργανισμούς   όπως ο  ΟΣΕ,  αλλά ακόμη  και σε άλλους οργανισμούς που υφίστανται τις συνέπειες  κακής διαχείρισης.

Προτείνω λοιπόν, ο νέος σταθμός  να κατασκευαστεί στο στρατόπεδο Ρωμανέλη, που είναι απέναντι από το δάσος  Κουρί και αριστερά του δρόμου προς Δρέπανο,  παραμένει ανενεργό  και δεν χρησιμοποιείται από το στρατό . Ο χώρος είναι μεγάλος και θα καλυφθούν οι ανάγκες  του σταθμού. Η  δε Σιδηροδρομική γραμμή περνάει δίπλα από το στρατόπεδο. Η θέση αυτή βοηθάει να μην ενοχληθεί και το χωριό Δρέπανο.

Επίσης προτείνω, η σιδηροδρομική γραμμή που αρχίζει από τα μισά του  δρόμου προς την εκκλησία του Αγίου Αθανασίου, όπου υπάρχει  γέφυρα και    κάτω αυτής  είναι οι γραμμές   του τρένου που φθάνουν μέχρι το Δρέπανο. Να αξιοποιηθεί  και να γίνει αμαξωτός δρόμος, ως περιφερειακός, ανακουφίζοντας το δρόμο Ν. Κασομούλη και Κ.  Γκέρτσου, καθώς και το κόμβο προς Θεσσαλονίκη και Λάρισα, που  γίνεται συνεχώς  μποτιλιάρισμα και δυσκολεύει   την κίνηση των οχημάτων και των πεζών.

Στη διαδρομή αυτής  της γραμμής υπάρχουν σημεία φυσικού κάλλους, μπορεί να γίνουν  πάρκα αναψυχής. Να συσταθεί μία επιτροπή από συγκοινωνιολόγους, Πολεοδόμους και αρχιτέκτονες που θα μελετήσουν το όλο θέμα , καταθέτοντας της προτάσεις τους  συντάσσοντας μελέτη.

Ο δε σταθμός του τρένου, να παραχωρηθεί στο Δήμο Κοζάνης και να διαμορφωθεί σε κλειστή Λαϊκή αγορά που δεν έχει η Κοζάνη και μάλιστα μπορεί  να μεγαλώσει ο  χώρος της,  γιατί υπάρχει ελεύθερος χώρος  ακόμη δε και για στάθμευση αυτοκινήτων.

Για να γίνουν όλα αυτά χρειάζονται ανοιχτά μυαλά  και με αποφασιστικότητα να  προχωρήσουν  στα έργα. Η νέα δημοτική Αρχή  να πάρει ζεστά το θέμα και να διεκδικήσει  το χώρο του σταθμού . Τα μεγάλα έργα αξιολογούν την ποιότητα  της δημοτικής αρχής και δίνουν νέα μορφή στην Πόλη επ’ ωφελεία και των πολιτών της.

Τώρα  μάλιστα είναι ευκαιρία, που στο αρμόδιο υπουργείου είναι υφυπουργός  Βουλευτής Κοζάνης ο Μιχάλη Παπαδόπουλος και να ασχοληθεί  ενεργά  και ο ίδιος.

Γιάννης Κορκάς

Leave a Comment

Η  ‘Εφημερίδα Νομού Κοζάνης’ είναι μια στήλη στην ενημέρωση της τοπικής κοινότητας, αντανακλώντας την πολυμορφία και τη ζωντάνια της περιοχής. Με την αφοσίωσή της στην έγκαιρη και αξιόπιστη ενημέρωση, καθώς και την αντικειμενική κάλυψη των γεγονότων, έχει καθιερωθεί ως αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για τους αναγνώστες της.

@2024 – All Right Reserved. Designed and Developed by Codelux web Design

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00