Στην υπουργό οι Πρυτάνεις για τα 37 υπό διαγραφή Πανεπιστημιακά τμήματα έξι εκ των οποίων στη Δυτική Μακεδονία
Οι Πρυτάνεις προτείνουν να λειτουργήσουν τουλάχιστον τα μισά από τα 37.
Την έντονη διαφωνία ,με την πρόθεση της Κυβέρνησης να διαγράψει το σύνολο των 37 πανεπιστημιακών τμημάτων που θεσπίστηκαν με το νόμο “Γαβρόγλου” και ανεστάλη η έναρξη λειτουργίας με νόμο της Ν. Κεραμέως, διατύπωσαν οι Πρυτάνεις των 10 Πανεπιστημίων που θίγονται από αυτή την απόφαση, στη σημερινή διαδικτυακή συνάντηση (σ.σ. Στη συνάντηση δεν συμμετείχε ο Πρύτανης του Παν. Πατρών Χρ. Μπούρας, διότι όπως δηλωσε στο esos δεν έλαβε σχετική πρόσκληση από τον προεδρεύοντα της Συνόδου Πρυτάνεων.”Ελπίζω από λάθος”, δήλωσε με νόημα ο Χρ. Μπούρας).
Οι Πρυτάνεις εξουσιοδότησαν το προεδρείο της Συνόδου Πρυτάνεων να συναντηθεί με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να ζητήσει την έναρξη λειτουργίας ένα μέρος των τμημάτων αυτών που θέτει ως προτεραιότητα το κάθε ΑΕΙ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του esos συνολικά οι Πρυτάνεις προτείνουν να λειτουργήσουν τουλάχιστον τα μισά από τα 37.
Το θέμα αναμένεται να απασχολήσει και τη Σύνοδο Πρυτάνεων , η οποία θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο.
Τα υπό διαγραφή τμήματα στη Δυτική Μακεδονία
Όπως ήδη έχει δημοσιεύσει το esos η απόφαση της Κυβέρνησης είναι οριστική για την διαγραφή των 37 νέων τμημάτων “Γαβρόγλου”
Η ΕΘΑΑΕ το μοναδικό φάκελο που εξετάζει είναι του τμήματος Πολιτικών Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με κατεύθυνση να συγχωνευθεί με άλλο τμήμα του ίδιου Ιδρύματος και να διατηρηθεί ο ιστορικός χαρακτήρας της Σχολής Δημόσιας Υγείας που ιδρύθηκε το 1929 από τον Ελ. Βενιζέλο.
Η Νίκη Κεραμέως έκανε λόγο για δημιουργία νέων τμημάτων από τον Κ. Γαβρόγλου , προεκλογικά, για ψηφοθηρικούς λόγους, δίχως προηγούμενο σχεδιασμό και επαρκή τεκμηρίωση.
Τα εν λόγω τμήματα, σύμφωνα με την Νίκη Κεραμέως, δημιουργήθηκαν:
χωρίς συγκεκριμένα ακαδημαϊκά κριτήρια,
χωρίς να έχουν προηγηθεί οι απαιτούμενες μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας,
χωρίς συνεκτικό σχεδιασμό,
χωρίς καν την προηγούμενη γνώμη της Ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ), ενώ ο νόμος προέβλεπε τη συμβολή και της αρχής αυτής σε τέτοιου είδους αποφάσεις,
ενίοτε και με βουλευτικές τροπολογίες της τελευταίας στιγμής,
υποτιμώντας έτσι τα Ιδρύματά μας και τις δυνατότητες του εκπαιδευτικού μας συστήματος.