Πώς μπορεί κάποιος να ανάψει φωτιά στο μυαλό των παιδιών των ειδικών σχολείων όταν σαν εκπαιδευτικοί καλούμαστε να διδάξουμε τα βιβλία που διδάσκονται τα παιδιά των τυπικών σχολείων; Εδώ είναι που εισέρχεται η ιδιωτική πρωτοβουλία. Αρχές οικονομικής θεωρίας : ένα μάθημα με δύσκολους όρους και έννοιες δυσνόητες ακόμα και για εμάς που το διδάσκουμε. Αποφάσισα λοιπόν να αναπροσαρμόσω , να τροποποιήσω και να παρουσιάσω με παιγνιώδη τρόπο το πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου.
Με οδηγό τον Ροβινσώνα Κρούσο ξεκινήσαμε το ταξίδι μας. Στο πρώτο μας σταθμό συναντήσαμε τα στρουμφάκια και μας μιλάνε για τις ανάγκες και το διαχωρισμό τους. Ο Σκούμπι Ντου και η παρέα του εξερευνούν τις δυνατότητες της οικονομίας, ο Σούπερμαν και ο Σπάινερμαν πετάνε πάνω από το Γαλατικό χωριό και μας μιλάνε για την καμπύλη των παραγωγικών δυνατοτήτων . Ο Μίκυ και η Μίνι μας εξηγούν την έννοια του κόστους, ο Ντόναλντ και η Νταίζη αναφέρονται στον καταμερισμό των έργων και τα τρία μικρά παπάκια σχηματίζουν ένα οικονομικό κύκλωμα.
Σαν εκπαιδευτικός που υπηρετεί σε ειδικό σχολείο και εκφράζοντας την γνώμη όχι μόνο τη δική μου αλλά και όλων των συναδέλφων αξιώνουμε από το Υπουργείο Παιδείας άμεση αντικατάσταση όλων των βιβλίων με άλλα κατάλληλα για την ειδική αγωγή και προσαρμοσμένα στις ανάγκες των μαθητών μας
Όλοι είναι ιδιοφυίες αλλά αν κρίνεις ένα ψάρι από την ικανότητά του να σκαρφαλώσει σε ένα δέντρο θα ζήσει όλη του τη ζωή πιστεύοντας ότι είναι χαζό.
- Εκπαιδευτικός ΠΕ05/ΠΕ86.50