«Στο Περιφερειακό συμβούλιο είχαμε εκφράσει συγκεκριμένες θέσεις και υπάρχουν ομόφωνες αποφάσεις, ότι θα υπάρξει αντίδραση στην χωροθέτηση διοδίων, που περιγράφονται από μία απόφαση προηγούμενης κυβέρνησης του 2014 και προσδιοριζόταν να υπάρχουν διόδια και στον κάθετο άξονα προς την Ιεροπηγή και στον κύριο άξονα προς Γρεβενά. Η περιγραφή που γινόταν τότε μιλούσε για δύο διόδια, ένα στον Αλιάκμονα και ένα στον Βενέτικο. Η τελευταία απόφαση που υπάρχει και σας ενημερώνω, είναι για ένα μετωπικό και για δύο παράπλευρα. Σε συζήτηση που είχε γίνει στη Βουλή, στην οποία συμμετείχα τόσο εγώ όσο και βουλευτές του άξονα της Εγνατίας οδού, οι κατευθύνσεις που δόθηκαν διά του κ. Σπίρτση – κάτι που μας είχε πει και ο πρωθυπουργός σε συνάντηση στην Θεσσαλονίκη – είπε ότι η βούληση της κυβέρνησης είναι να ισχύσουν αναλογικά τα διόδια. Παρ’ όλα αυτά επειδή υπήρξαν καθυστερήσεις για τα αναλογικά διόδια, καθώς για αναλογικά διόδια πρέπει να έχεις ολοκληρωμένο δίκτυο. Στην πίεση από πλευράς ΤΑΙΠΕΔ, η τελευταία εξέλιξη όπως ενημερώθηκα σήμερα από τον πρόεδρο της Εγνατίας, είναι να υπάρξει ένας μετωπικός σταθμός διοδίων στη Σιάτιστα, που χρονικά προσδιορίζεται για τον Οκτώβριο. Ωστόσο, έχουμε μπροστά μας χρόνο να κουβεντιάσουμε και με την ηγεσία του υπουργείου και με το ΤΑΙΠΕΔ, να εξηγήσουμε γιατί δεν πρέπει να υπάρξουν αυτά τα διόδια στην περιοχή, σύμφωνα και με τις αποφάσεις των οργάνων. Δεν είναι μόνο οι αποφάσεις του Π.Σ. είναι και όλων των δήμων και της τοπικής κοινωνίας που αντιδρά στην τοποθέτηση αυτών των διοδίων. Στην Π.Ε. Κοζάνης υπάρχουν διόδια στον Πολύμυλο, δεν μπορούν να υπάρξουν νέα διόδια σε 30 – 40 χιλιόμετρα».