Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Πολυτίμη Φαρμάκη με στρατηγικές πρωτοβουλίες της οδηγεί τη Δυτική Μακεδονία σε τουριστική ανανέωση
Η Δυτική Μακεδονία με συνεχείς προσπάθειες κεντρίζει το ενδιαφέρον του τουριστικού κοινού και ενισχύει την παρουσία της στο διεθνές τουριστικό σκηνικό, πετυχαίνοντας σημαντικά αποτελέσματα χάρη στις πρωτοβουλίες της Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος Πολυτίμης Φαρμάκη.
Με μια σειρά από στρατηγικές ενέργειες και καινοτόμες πρωτοβουλίες, η κ Φαρμάκη φέρνει τη Δυτική Μακεδονία στο επίκεντρο του τουριστικού ενδιαφέροντος, αναδεικνύοντας το μοναδικό φυσικό και πολιτιστικό πλούτο της περιοχής.
Εκδόθηκε Τουριστικός Οδηγός που περιλαμβάνει τις διαδρομές, τα τοπία, τις λίμνες και τη γαστρονομία της Δυτικής Μακεδονίας, καλύπτοντας τις τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες: Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα. Αυτή η πρωτοβουλία όχι μόνο ενισχύει την τοπική ταυτότητα, αλλά προσφέρει στους επισκέπτες μια ολοκληρωμένη εικόνα της περιοχής.
Επιπλέον, η κ Φαρμάκη έφερε τη Δυτική Μακεδονία στα αστικά συγκοινωνιακά δίκτυα της Αθήνας με διαφημιστικές καμπάνιες που προβάλλουν τα Γρεβενά, ενώ εντυπωσιακή είναι η προβολή της περιοχής μέσω του Τραμ και του Μετρό, που φέρνει τη Δυτική Μακεδονία πιο κοντά στους επισκέπτες της πρωτεύουσας.
Η στρατηγική της Περιφέρειας να προβάλλει τον οινοτουρισμό και τη γαστρονομία της Δυτικής Μακεδονίας, έχει ήδη καταφέρει να την τοποθετήσει στον παγκόσμιο οινικό χάρτη, με πλήθος πρωτοβουλιών που περιλαμβάνουν fam trips και συνεργασίες με διεθνείς τουριστικούς πράκτορες. Ανάμεσά τους, η πρόσφατη συνεργασία με Τούρκους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, οι οποίοι επισκέφθηκαν τη Φλώρινα και τις γύρω περιοχές, φέρνει νέα προοπτική για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
Εξίσου σημαντική είναι η προβολή της Δυτικής Μακεδονίας στα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, όπως η δημοσίευση της περιοχής στην εφημερίδα Τα Νέα, που την τοποθετεί ως έναν από τους ανερχόμενους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας.
Η κα. Φαρμάκη, με την υποστήριξη τοπικών φορέων, συλλόγων και επαγγελματιών, αναδεικνύει με συνεχείς δράσεις την Κοζανίτικη Αποκριά, ενώ προχωρά σε πρωτοποριακές ενέργειες όπως η διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων και φωσφοριζέ βραχιολιών με το μήνυμα “No kourpitou” για την οδική ασφάλεια κατά την περίοδο της Αποκριάς.
Η προβολή της περιοχής μέσα από τη συμμετοχή καταστημάτων στα φετινά έθιμα προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να γίνει η Κοζανίτικη Αποκριά γνωστή σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα ενισχύει την τοπική οικονομία.
Η έμπνευση, η συνεργασία και το όραμα της Πολυτίμης Φαρμάκη για την ανάπτυξη του τουρισμού στη Δυτική Μακεδονία είναι ενδεικτικά της επιμονής και της αφοσίωσής της στο να καταστήσει την περιοχή έναν από τους πιο ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας.