Με το νέο πρόγραμμα αναπλάσεως της Πόλης που πήρε απόφαση το δημοτικό συμβούλιο να διαμορφώσει και δημοσιεύτηκε στον τοπικό τύπο, με προκάλεσε μεγάλη ικανοποίηση , γιατί εκτός των άλλων, αναφέρεται και στο σταθμό του ΟΣΕ που θα διαμορφωθεί σε κλειστή λαϊκή αγορά. Και η ικανοποίηση προέρχεται από το γεγονός ότι την 25η Σεπτεμβρίου του 2014, είχα γράψει με αφορμή την κατάργηση της συγκοινωνίας του τρένου Κοζάνης-Θεσσαλονίκης και τανάπαλιν και ως εκ τούτου και την κατεδάφιση των δύο γεφυρών , που στη μία μάλιστα είχαν γίνει πολλά θανατηφόρα δυστυχήματα
Έγραφα τότε……………………………………………. «Προτείνω λοιπόν, ο νέος σταθμός να κατασκευαστεί στο στρατόπεδο Ρωμανέλη, που είναι απέναντι από το δάσος Κουρί και αριστερά του δρόμου προς το Δρέπανο, παραμένει ανενεργό και δεν χρησιμοποιείται από το στρατό . Ο χώρος είναι μεγάλος και θα καλυφθούν οι ανάγκες του σταθμού. Η δε σιδηροδρομική γραμμή περνάει δίπλα από το στρατόπεδο. Η θέση αυτή βοηθάει να μην ενοχληθεί και το χωριό Δρέπανο.
Επίσης, προτείνω, η σιδηροδρομική γραμμή που αρχίζει από τα μισά του δρόμου προς την εκκλησία του Αγίου Αθανασίου , όπου υπάρχει γέφυρα και κάτω αυτής είναι οι γραμμές του τρένου που φθάνουν μέχρι το Δρέπανο. Να αξιοποιηθεί η σιδηροδρομική αυτή γραμμή και να γένει αμαξωτός δρόμος, ως περιφερειακός της Κοζάνης ανακουφίζοντας την Πόλη και ιδιαιτέρως το δρόμο Ν. Κασομούλη και Κ. Γκέρτσο, καθώς και τον κόμβο προς Θεσσαλονίκη και Λάρισα, από τον οποίο διέρχονται και όλα τα λεωφορεία του ΚΤΕΥΛ, δεδομένου ότι εκεί κοντά είναι και ο σταθμός αυτών, που γίνεται συνεχώς μποτιλιάρισμα και δυσκολεύει την κίνηση των οχημάτων και των πεζών. Στη διαδρομή της γραμμής αυτής υπάρχουν σημεία φυσικού κάλλους , μπορεί να γίνουν και πάρκα αναψυχής. Να συσταθεί μια επιτροπή από συγκοινωνιολόγους, πολεοδόμους και αρχιτέκτονες, που θα μελετήσουν το όλο θέμα , καταθέτοντες της προτάσεις τους προς το Δημοτικό συμβούλιο. Και το σπουδαιότερο , να παραχωρηθεί ο Σταθμός του Τρένου στο Δήμο Κοζάνης, άλλωστε μεγάλο μέρος του χώρο αυτού τον είχε παραχωρήσει ο Δήμος Κοζάνης στον ΟΣΕ, το 1950.
Ο δε χώρος του σταθμού να διαμορφωθεί σε κλειστή λαϊκή αγορά που δεν έχει η Κοζάνη και είναι απαραίτητη, να αξιοποιηθεί και ο ελεύθερος χώρος που υπάρχει γύρω από το σταθμό που να μπορούν να σταθμεύουν και αυτοκίνητα.
Για να γίνουν τα παραπάνω χρειάζεται όραμα και αποφασιστικότητα για να προχωρήσουν στα έργα. Η νέα Δημοτική αρχή να πάρει ζεστά το θέμα και να διεκδικήσει το χώρο του σταθμού. Τα μεγάλα έργα αξιολογούν και αναδεικνύουν την ποιότητα της Δημοτικής αρχής και δίνουν νέα μορφή στην Πόλη, που ωφελούνται οι κάτοικοι αυτής. Συμπληρώνω σήμερα (μετά την ανακοίνωση του Δήμου περί αναπλάσεως στην πόλη καταδεικνύεται ότι υπάρχει το όραμα στη Δημοτική αρχή και περιμένουμε την εκτέλεση των έργων ) Επίσης διαβάσαμε σήμερα (ότι υπεγράφη προσύμφωνο συνεργασίας Δήμου Κοζάνης και ΟΣΕ). Περιμένουμε την ολοκλήρωση της παραχώρησης του σταθμού και των υπολοίπων. Για την ανάπλαση της πόλης θα επανέλθουμε με προτάσεις μας για τις γειτονιές, τις πλατείες και τους δρόμους .