Τηλεφωνικές κλήσεις στο ΚΤΕΛ Κοζάνης: Ένα «δοκιμαστικό» της υπομονής σας. Αναμείνατε στο ακουστικό σας
Αναγνώστης της «Κ», προσπάθησε για ώρες να επικοινωνήσει χωρίς επιτυχία, και αυτό δεν αποτελεί μεμονωμένο φαινόμενο. Οι ιστορίες περί ατέρμονης αναμονής στο ακουστικό είναι γνωστές στα ΚΤΕΛ της Κοζάνης.
Προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι σε έναν φορέα που εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες πολίτες, η ανταπόκριση στις τηλεφωνικές κλήσεις παραμένει προβληματική. Αναρωτιέται κανείς αν πρόκειται για έλλειψη υπαλλήλων ή για αδιαφορία.
Εάν το πρόβλημα είναι οργανωτικό, θα περιμέναμε από τη διοίκηση του ΚΤΕΛ Κοζάνης να ενημερώσει το επιβατικό κοινό και να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την ομαλή επικοινωνία και εξυπηρέτηση. Άλλωστε, είναι ακατανόητο να δέχονται τόσα τηλεφωνήματα και να μην υπάρχει καμία πρόνοια για την άμεση ανταπόκριση.
Μήπως, λοιπόν, θα μπορούσε ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ να μας εξηγήσει τι συμβαίνει;
Ίσως το επιβατικό κοινό δικαιούται τουλάχιστον μια απάντηση, αν όχι και μια λύση στο πρόβλημα