Με αγωνία ανέμενε η αγορά την πορεία της ζήτησης χθες Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου, ημέρα Black Friday, καθώς και το Σάββατο 27 Νοεμβρίου και αυτό γιατί μέχρι τώρα οι καταναλωτές περιεργάζονταν τα προϊόντα, διερευνούσαν τις τιμές αλλά δεν ψώνιζαν.
Όπως τονίζουν στελέχη του χώρου του εμπορίου, η αγορά ήταν συγκρατημένη γιατί τόσο η κίνηση των καταναλωτών στις εμπορικές πιάτσες όσο και η καταναλωτική δαπάνη ήταν συγκρατημένη. Οι περιορισμοί στην προσέλευση των καταναλωτών στα καταστήματα λόγω των κρατικών οδηγιών για τον Covid-19, οι ανατιμήσεις στο κόστος των προϊόντων που στην κυριολεξία νίκησαν τις εκπτώσεις, η αύξηση των λειτουργικών εξόδων της λιανικής, όσο και οι καιρικές συνθήκες δημιούργησαν ένα εκρηκτικό μίγμα που επηρεάζει αρνητικά το οικονομικό περιβάλλον της φετινής Black Friday.
Όπως λένε οι γνώστες του χώρου, όταν σπάσουν ή διαρραγούν οι κρίκοι της εμπορικής αλυσίδας δύσκολα αποκαθίστανται.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως και από την πλευρά των εμπόρων παρατηρήθηκε συγκρατημένη συμπεριφορά όσον αφορά τις προσφορές και τις εκπτώσεις, που είναι πιο στοχευμένες και με τέτοιο τρόπο διαμορφωμένες έτσι ώστε να προσελκύουν το καταναλωτικό κοινό, βασισμένες όμως στις δυνατότητες της προσφοράς και των αποθεμάτων που υπάρχουν στις αποθήκες τους.
Η ζήτηση των καταναλωτών εστιάστηκε κυρίως στις τηλεοράσεις, στις μικροσυσκευές και τις λευκές συσκευές.