156
Τι κρύβει η προγενετική ιστορία της σημερινής έναρξης λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης:
Γράφειο Αντώνιος Ζιούδας
ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΜΟΛΥΠΗΣ ΜΟΥ
Ή άλλως
ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
– Χαίρομαι πολύ που ο Πρωθυπουργός εγκαινίασε σήμερα, 20/11/2024, τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης.
-Λυπάμαι πολύ, όμως,που η λειτουργία αυτού του Μετρό ώφειλε να εγκαινιαστεί μέχρι το 2001, σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού του έργου, οι προσφορές του οποίου υπεβλήθησαν την 14/08/1993 και η επιλογή του προτιμητέο αναδόχου-του οποίου είχα την τιμή να συμβάλλομαι ως Χρηματοπιστωτικός Σύμβουλος και δομητής της οικονομικής προσφοράς του-έγινε αμέσως μετά την πτώση και παραίτηση της κυβέρνησης Μητσοτάκη, την 20/09/1993
-Η νέα Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ διαπραγματεύτηκε με τον προτιμητέο ανάδοχο μέχρι τις 15/09/1996, ήτοι επί 3 χρόνια. Ένας Θεός ξέρει τι διαμειβόταν μεταξύ Υπουργείου και Αναδόχου-απόντος πάντως εμού, του και Συμβούλου Αρχιτέκτονος της οικονομικής Πρότασης που είχε κρίνει το νικητή.
– Την 15/10/1996 ,αμέσως μετά τις εκλογές, το Υπουργείο κηρύσσει έκπτωτο τον προσωρινό ανάδοχο με την αιτιολογία ότι η προσφορά του δεν είναι χρηματοδοτήσιμη(!!!)-στοιχείο που είχε κριθεί η επάρκεια του στην επιλογή του ως προσωρινού αναδόχου.
– Την 20/10/1996 απέστειλα μια σκληρή επιστολή στο φίλο μου Υπουργό εκ μέρους του αναδόχου-αν και ο ανάδοχος δεν είχε τηρήσει τις οικονομικές του δεσμεύσεις έναντι του Συμβούλου-που προέβλεπα τις μέλλουσες εμπλοκές που κατέληξαν σήμερα την 29/11/2024.
Πάλι καλά!!! θα πουν οι εφησυχάζοντες ή ανυποψίαστοι Έλληνες.
-Έ!! ΟΧΙ!!! λέμε οι αγρυπνούντες Έλληνες που είμαστε οι πολλοί. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ για μια ΕΝΤΟΝΗ και ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗ προσπάθεια ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.