banner
banner
Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024
banner
banner

Δυτική Σιδηροδρομική Γραμμή: Κροκοδείλια δάκρυα της αμέλειας και της παραμέλησης. Ας λογοδοτήσουν Μ. Παπαδόπουλος, Π. Κουκουλόπουλος, Α. Διαμαντοπούλου στους ΔυτικοΜακεδόνες…

0 comment 2 minutes read

Στο μακροπρόθεσμο πρόγραμμα (2044) η Δυτική Σιδηροδρομική Γραμμή (Καλαμπάκα – Κοζάνη) και υπό διερεύνηση!

 

Η επένδυση σε μια αποτελεσματική σιδηροδρομική υποδομή μπορεί να αποδειχθεί ζωτικής σημασίας για την οικονομική ανάπτυξη και τη βελτίωση της προσβασιμότητας στην περιοχή της Δυτ. Μακεδονίας.

Ο χρόνος είναι πολύτιμος και οι καθυστερήσεις είχαν σαν αποτέλεσμα την  απώλεια ευκαιριών για την ανάπτυξη και την ευημερία των περιοχών που επηρεάζονται. Είναι καιρός να δράσουμε με αποφασιστικότητα και συνέπεια, προκειμένου να οικοδομήσουμε ένα μέλλον που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες όλων των πολιτών.

Απαιτείται συνεχής δέσμευση και συνεργασία από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, πολιτικούς, οικονομικούς και κοινωνικούς, προκειμένου να γίνει πραγματικότητα. Είναι καιρός να κινηθούμε μπροστά με αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα.

Υπάρχουν  ερωτήματα για τον ρόλο των τοπικών αρχών και την αποτυχία τους να ανταποκριθούν στις ανάγκες της κοινωνίας.

Η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής υποδομής θα πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα για τους τοπικούς φορείς, με προσεκτικό σχεδιασμό και αποτελεσματική διαχείριση των πόρων.

Η αναβίωση της Δυτικής Σιδηροδρομικής Γραμμής ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για την περιοχή μας. Ωστόσο, φαίνεται  ότι οι τοπικοί φορείς δεν έχουν αντιληφθεί τη σημασία της σιδηροδρομικής υποδομής ως κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη και την ευημερία της περιοχής τους.

Γι’ αυτά, τι έχουν να μας απαντήσουν, πρωτίστως, οι Άννα Διαμαντοπούλου (υφυπουργός Ανάπτυξης  – Επίτροπος στην ΕΕ), Μιχάλης Παπαδόπουλος (υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης), Πάρις Κουκουλόπουλος (πρώτος αιρετός πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ, αντιπρόεδρος της Επιτροπής των Περιφερειών, επικεφαλής της ελληνικής αντιπροσωπείας, υφυπουργός Εσωτερικών), νομάρχες, περιφερειάρχες, βουλευτές και όσοι κατείχαν θέσεις και φέρουν άμεσα την ευθύνη για τη μη λειτουργία της γραμμής. Η έλλειψη συντονισμού, η ανεπαρκής στρατηγική προγραμματισμού και η έλλειψη αποφασιστικότητας στην αντιμετώπιση τεχνικών και διοικητικών προκλήσεων έχουν οδηγήσει σε αδικαιολόγητες καθυστερήσεις και στην τελική αναστολή της λειτουργίας.

Η αποκατάσταση και η ενίσχυση της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκας-Κοζάνης (τμήμα της Δυτικής Σιδηροδρομικής Εγνατίας) για τις μελέτες της οποίας δαπανήθηκαν 15 εκατομμύρια ευρώ,  πρέπει να αντιμετωπιστεί ως προτεραιότητα, με την υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής που θα περιλαμβάνει την επενδυτική αναβάθμιση της υποδομής, την ενίσχυση του συντονισμού μεταξύ των αρμόδιων φορέων και την ανάπτυξη μέτρων για την αποκατάσταση της λειτουργικότητας της γραμμής.

Leave a Comment

Η  ‘Εφημερίδα Νομού Κοζάνης’ είναι μια στήλη στην ενημέρωση της τοπικής κοινότητας, αντανακλώντας την πολυμορφία και τη ζωντάνια της περιοχής. Με την αφοσίωσή της στην έγκαιρη και αξιόπιστη ενημέρωση, καθώς και την αντικειμενική κάλυψη των γεγονότων, έχει καθιερωθεί ως αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για τους αναγνώστες της.

@2024 – All Right Reserved. Designed and Developed by Codelux web Design

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00